Mama ik ben zot

Bijna bedtijd. Mijn dochter trekt alvast haar kleren uit. Niet om een pyama aan te trekken maar om haar armen en benen met stickertjes te decoreren en vervolgens rondjes rond de tafel te lopen terwijl ze ”mama ik ben zot” roept.

Ja, echt moe is ze dus niet. Gelukkig kan een pakje op de schouw haar toch overtuigen tot een tripje naar dromenland.

Zijn jullie kids ook zot op naaktlopen?

3 gedachtes over “Mama ik ben zot

  1. Eline S. zegt:

    Haha wat grappig! Ik kan me voorstellen dat onze dochter binnenkort ook rondhuppelt in haar blote billen. Dat wordt lachen! Ik wou je graag laten weten dat mijn blog sinds vandaag terug te vinden is op een nieuw adres (houseofdiapers.be). Groetjes!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

