Peuter + hond

Met mijn zwangere buik keek ik al uit
naar de interactie tussen onze hond en ons dochterje. Fuzu, de hond in kwestie is echt een lamme goedzak, erg aanhankelijk, superlief en een tikkeltje ondeugend.

image

image

Al gauw werden ze echte partners in crime. Ik verwachtte mij dan ook aan gekke stoten hoewel er dingen zijn waarvan ik nooit gedacht had dat ik ze zou moeten zeggen:

Je mag de hond niet bijten

Je mag geen noten uit de kast stelen voor de hond

Je mag de hond niet aan de voordeur naar buiten laten

Je mag niet uit de drinkbak van de hond drinken

Niet grommen op de hond, hij gaat jouw koek niet afpakken

Geen yoghurt op de kop van de hond doen

Je mag niets in het gat van de hond steken

image

Geef een reactie

